تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان میرعماد ، کوچه دهم ، پلاک 7 واحد 11

info@spersian.ir  | 09309747471  | 02126657471

خرید دستگاه حضور و غیاب

Suprema FaceStation F2

fusion multimodal terminal

سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره

تراست وان مدل FE-500

دستگاه حضور غیاب

دستگاه حضور غیاب و یا دستگاه ساعت زنی، دستگاهی برای ثبت ورود و خروج کارکنان و کارمندان در یک محیط کاری میباشد که به کارفرمایان کمک میکند تا از طریق ثبت ساعت دقیق ورود و خروج کارمندان، بتوانند حقوق و دستمزد کارکنان را حساب و پرداخت کنند.
در کل دستگاه ورود و خروج توجیه کاملا اقتصادی و به صرفه ای برای شرکت ها یا سازمان های کوچک و بزرگ دارد، چرا که این دستگاه با محاسبه دقیق ساعات حضور و غیاب هر کارمند و محاسبه خودکار که طبق فرمول های محاسبه حقوق برای دستگاه حضور و غیاب تعریف شده است، میتواند با دقت محاسبه ثانیه های حضور ، غیبت و تاخیر هر کارمند را انجام دهد و حقوق پرداختی را نمایش دهد.
با یک حساب و کتاب کوچک میتوان متوجه شرکت ها وسازمان های که از دستگاه های حضور و غیاب بهره میبرند تا چه اندازه از ضرر های مالی و اقتصادی در امان هستند.

به چه دلیل دستگاه حضور غیاب نیاز مهمی است که باید رفع شود؟

در واقع یکی از روش های مدیریتی که کمک به سزایی در بالابردن کارایی یک مجموعه و استفاده حداکثری از زمان حضور نیروی انسانی در یک مجموعه میکند, وجود دستگاه کنترل تردد میباشد.
سیستم های کنترل تردد کارکنان تشکیل شده از دو بخش نرم افزاری و سخت افزاری میباشد.
لازم به ذکر است که وجود یک دستگاه حضور و غیاب در یک مجموعه به تنهایی کارایی نداشته و برای استفاده از این نوع دستگاه های ساعت زنی و حضور غیاب ملزم به اتصال یک نرم افزار حضور و غیاب متناسب با نوع و برند دستگاه موجود میباشد، که دستگاه بتواند داده های ورود و خروج را ثبت کند و با فرمول های از پیش تعیین شده در نرم افزار محاسبه کند.
علاوه بر این شما میتوانید با استفاده از این دستگاه شیفت های پرسنل؛ماموریت ها، تاخیر، اضافه کاری ها و مرخصی های کارکنان به صورت دقیق و کامل ثبت و محاسبه کنید.
با توجه به این نکات نه تنها دستگاه های حضور غیاب هزینه اضافی برای یک مجموعه به حساب نمی آیند بلکه در مسائل اقتصادی آن مجموعه کمک بزرگی میکنند.

خرید دستگاه حضور و غیاب

نکات مهم در خرید دستگاه حضور و غیاب

برای خرید دستگاه حضور و غیاب نکات مهمی وجود دارد که شما با در نظر گرفتن آنها میتوانید کاربردی ترین دستگاه را متناسب با نیاز های مجموعه خود تهیه کنید، که چند مورد از آنها عبارتند از:

1- دستگاه های خارجی یا داخلی

از مهمترین نکاتی که باید در خرید دستگاه کنترل تردد در نظر بگیریم، داخلی یا خارحجی بودن دستگاه حضور غیاب میاشد چرا که این دستگاه های بومی هر کشور تطابق بهتر و سریعتری نسبت به قوانین و ساعت و تاریخ آن کشور دارند.

2- پشتیبانی دستگاه خریداری شده

از نکات مهم دیگری که برای خرید دستگاه حضور و غیاب باید در نظر بگیریم، پشتیبانی و ضمانت دستگاه خریداری شده میباشد، به این دلیل در صورت مشکلات سخت افزاری پیش بینی نشده بتوانید گارانتی تعمیرات و سرویس دهی مناسبی را از ارائه دهنده دریافت کنید.

3- پشتیبانی از نرم افزار های موجود در بازار

اگر چه ممکن است دستگاهی که خریداری میکنید به صورت پکیج ارائه شود و نرم افزار را هم داشته باشد اما اینکه دستگاه با نرم افزار های موجود سازگاری حداکثری را داشته باشد نکته ایست که باید در نظر داشته باشید.

انواع دستگاه حضور غیاب و کنترل تردد

امروزه با پیشرفت دستگاه های حضور و غیاب شاهد مدل های بسیار زیاد و پیشرفته در بازار هستیم که انواع مختلفی نسبت به نیاز مختلف دارند.
از مدل های موجود در بازار میتوان دستگاه های ساعت زنی پانچی، کارتی، بیومتریک، تشخیص اثر انگشت، تشخیص چهره و تشخیص عنبیه را نام برد.
هرکدام از انواه دستگاه های حضور غیاب دقت و حساسیت متفاوتی دارند که از پیشرفته ترین آنها میتوان دستگاه حضور غیاب بیومتریک را نام برد که از جدیدترین نوع این دستگاه میباشد.
مدل های قدیمی تر که شامل دستگاه های کنترل تردد پانچی و کارتی میباشند نیز همچنان قابل استفاده میباشند اما به طبع کارایی و حساسیت دستگاه های جدید را ندارند.
از دستگاه های پرطرفدار موجود در بازار دستگاه های ورود و خروج تشخیص چهره و تشخیص عنبیه هستند که میتوان برای سازمان های بزرگ و کوچک خرید آنها را مناسب دانست.
شما میتوانید با توجه به نیاز مجموعه خود هرکدام از انواع دستگاه های حضور غیاب را تهیه کنید.

خرید دستگاه حضور غیاب

دستگاه حضور و غیاب مورد نیاز چه نوع کسب و کارهای میباشد؟

بطور کلی وجود این دستگاه ها برای هر سازمان و مجموعه ای از ضروریات میباشد، زیرا که همانطور که پیشتر گفتیم این دستگاه ها کمک بسیار زیادی به ایمن شدن امور مالی، اقتصادی و نیروی انسانی هر شرکت و سازمانی میکند.
هر مجموعه میتواند با نظر گرفتن تعداد پرسنل و میزان محاسبات موجود در رابطه با کنترل تردد خود میتواند هرکدام از انواع دستگاه های حضور غیاب موجود در بازار را تهیه کنند.
بطور مثال برای شرکت های زیر 10 نفر پرسنل دستگاه های کارتی و پانچی، به دلیل پایین بودن تعداد نفرات نیروی انسانی و حساسیت کمتر امور محاسبات و حقوق دهی گزینه ی مناسبی میتواند باشد.
در شرکت های متوسط با تعداد بالای 10 پرسنل تا 50 نفر میتوانند از دستگاه های تشخیص اثر انگشت به دلیل سرعت و دقت تشخیص استفاده کنند.
اما در سازمان های بزرگ و بالا 50 نفز پرسنل پیشنهاد میشود از دستگاه های تشخیص چهره و بیومتریک استفاده شود.

معرفی بهترین دستگاه های حضور غیاب

باتوجه به نیاز شرکت ها به دستگاه های حضور و غیاب برند های متعدد فراوانی اعم از ایرانی و خارجی در بازار فروش این دستگاه ها جایگاه خود را تثبیت کرده اند.
بیشتر برند های موجود در بازار یا از طریق شرکت های ایرانی وارد کشور شده اند که از طریق همان شرکت های وارد کنند پشتیبانی و گارانتی قابل قبولی را دارند و تعدادی دیگر از برند ها ساخت کشور ایران و داخلی میاشند که بی انصافی است اگر نخواهیم بگوییم که پا به پای برند های خارجی در بازار حضور دارند و در حال رقابت با مطرح ترین برند ها میباشند.
ار برندهای مطرح خارجی موجود در بازار دستگاه های کنترل تردد ایران میتوان برندهای suprema,trustone و virdi را نام برد.

قیمت دستگاه حضور غیاب در بازار

باتوجه به بوجود برند های متعدد در بازار و نوسانات قیمت ارز، قیمت دستگاه های حضور غیاب نیز نوساناتی دارند که شما میتوانید در سایت سیمرغ پارسیان پس از مقایسه تمام محصولات موجود بهترین گزینه را با نازلترین قیمت تهیه فرمایید.